Międzynarodowy rynek turystyczny rozwija się w błyskawicznym tempie, a wraz z nim wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów znających się na jego obsłudze. Aby zdobyć niezbędną wiedzę w tym zakresie, nie wystarczy ukończyć kierunku turystyka. Studia te nie dają tak specjalistycznej wiedzy, jak interdyscyplinarna turystyka w biznesie międzynarodowym.
Czego nauczysz się na tym kierunku?
Przede wszystkim poznasz czynniki kształtujące turystykę w obliczu gospodarki globalnej i dowiesz się, jak wygląda środowisko pracy w firmie nastawionej na działalność turystyczną w biznesie międzynarodowym. Nauczysz się zarządzać przedsiębiorstwem obsługującym globalny rynek usług turystycznych, a także instytucjami oraz organizacjami o podobnym charakterze.
Zanim otrzymasz dyplom, będziesz uczestniczył w pasjonujących wykładach i warsztatach oraz realizował projekty związane m.in. z logistyką międzynarodową, ekonomiką firmy turystycznej czy międzynarodowymi stosunkami gospodarczymi. Dowiesz się, jakie są różnice pomiędzy globalizacją a regionalizacją gospodarki światowej oraz posiądziesz wiedzę dotyczącą finansów przedsiębiorstw działających globalnie i kulturowego uwarunkowania biznesu na styku różnych państw.
Uzyskasz także wyczerpujące informacje na temat zagadnień charakterystycznych dla kierunku turystyka. Studia związane z międzynarodowym biznesem wymagają przecież nie tylko znajomości nauk ścisłych i uwarunkowań społeczno-politycznych, ale także ogólnego pojęcia na temat atrakcyjności poszczególnych regionów Europy. Dzięki wykładom poświęconym walorom turystycznym pobliskich krajów nie tylko otrzymasz dobre przygotowanie do wykonywania zawodu, ale także wzbogacisz swoją wiedzę o świecie i uzyskasz cenne wskazówki, pomocne przy wytyczaniu tras własnych wakacyjnych podróży.
Biznesowa turystyka – studia z przyszłością
Gdy ukończysz studia na kierunku turystyka w biznesie międzynarodowym, będziesz znał dobrze dwa języki obce oraz posiadał umiejętności pozwalające na wykonywanie pracy w firmie lub organizacji turystycznej, działającej na rynku międzynarodowym. Jeżeli w międzyczasie odkryjesz w sobie żyłkę przedsiębiorcy, będziesz mógł założyć i poprowadzić własną działalność gospodarczą. Pewności siebie doda Ci z pewnością znajomość wyników badań marketingowych, przeprowadzanych na rynku turystycznym oraz umiejętność zarządzania inwestycjami i promocji usług adresowanych do osób kochających podróże.
Jeżeli lubisz podróżować i poznawać świat, z łatwością uczysz się języków obcych oraz czerpiesz przyjemność z organizowania i planowania odległych podróży, a przy tym chciałbyś związać swoją przyszłość z sektorem biznesowym, to rozważ złożenie papierów na turystykę w biznesie międzynarodowym.